דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי ממדרגה ראשונה וחייב להיות בארסנל הכלים של כל עסק.
להלן 10 סיבות מדוע דיוור אלקטרוני חשוב לעסק שלך:
דואר אלקטרוני נחשב למדיה עסקית
דואר אלקטרוני נתפס בעיני הלקוחות כמדיה עסקית לעומת רשתות חברתיות שנחשבות למדיה לצורכי פנאי. לכן, כאשר אתם שולחים דיוור אלקטרוני ללקוחות, המייל שלכם מייד נתפס כעסקי ורציני והלקוח מתייחס לכך בהתאם.
פרסונליזציה פשוטה
בעזרת תוכנות דיוור אלקטרוני כמו InfoMail ניתן בקלות להפוך את הדיוור שלך לאישי באופן מאד קל ופשוט. ניתן לשלב את שם הנמען בתוך הדיוור עצמו ("דני שלום, …") או בשורת הנושא ("דני, זוהי תזכורת לכנס מחר"). דיוור פרסונלי יוצר אחוזי פתיחה גבוהים יותר ואחוזי הקלקה גבוהים יותר.
מדידה פשוטה
כאשר שולחים דיוור אלקטרוני ניתן בקלות למדוד את תוצאותיו. לאחר כל שליחה יודעים מי פתח את הדיוור, מי הקליק על הדיוור, מי ביקש לרדת מרשימת התפוצה וכו'. כידוע, מידע זה כח, ולכן עם נתונים אלו, אפשר לעשות בקלות דיוור המשך רק לאלה שפתחו את הדיוור (או הקליקו) כי אלו הלקוחות "החמים" שלכם ושווה לנסות לתת להם יותר מידע על השירות או המוצר שלנו בלי לדוור את כלל הרשימה.
כמות משתמשים עצומה
מקור (visiblegains.com)
דיוור אלקטרוני אינו פולשני
דיוור אלקטרוני נחשב כלי שיווקי שאינו פולשני. כל אחד מאיתנו מקבל שיחות טלפון הביתה עם הצעות שיווקיות. זה מעצבן ומציק כי זה גורם לנו להפסיק את מה שאנו עושים ולענות לטלפון. דיוור אלקטרוני אינו כזה. נמענים פותחים את הדיוור שלנו בזמן הנוח והמתאים להם.
זול ומביא תוצאות
אינטראקטיבי
דיוור אלקטרוני הוא מדיה אינטראקטיבית ודו כיוונית. לקוח פוטנציאלי שמקבל את הדיוור מכם, יכול לבצע פעולות: להקליק על הדיוור ולהגיע לדף נחיתה שלכם לצורך השארת פרטים או קבלת יותר מידע, להשיב לדיוור במייל חוזר עם שאלות/הבהרות שיש לו והמייל מגיע מיידית אליכם חזרה.
מגדיל מכירות
דיוור אלקטרוני הוא כלי מצויין להגדלת מכירות. ניתן לשלוח ללקוחות פוטנציאלים: קופונים, מידע על המוצר שלך, לשלוח אותם לאתר הבית שלך, לשלוח אותם לעמוד הפייסבוק שלך, להזכיר להם על מבצע או אירוע מכירות מיוחד. שיטות אלו מייצרות מכירות בקלות וללא עלות פרסומית נוספת.
טלפונים חכמים שינו את כללי המשחק
אחוז החדירה הגבוה דל הטלפונים החכמים שינה את כללי המשחק. 41% מהצרכנים קוראים את הדואר שלהם בטלפון נייד ולכן אחוזי הפתיחה עולים והמיידיות התגובה של הצרכנים עולה. הטלפון החכם העניק לדיוור אלקטרוני עדנה חדשה ומגדיל בצורה משמעותית את האפקטיביות שלו.