בעידן הדיגיטלי הנוכחי, חשוב מאי פעם לשלב בין כלים וטכנולוגיות שונות כדי ליצור חווית לקוח משופרת ולהגדיל את היעילות בשיווק דיגיטלי.
Zoom Analytics מתמחים בייצור קמפיינים מותאמים לכל סגמנט של מבקרים באתר האינטרנט, תוך ניתוח נתונים בזמן אמת ואופטימיזציה של חוויית משתמש. הם עושים זאת בין היתר באמצעות טפסים ופופאפים באתר.
מהצד השני, חברת InforUMobile הינה מובילת שוק המסרים בישראל ומציעה פתרון רב-ערוצי ליצירת קשר דיגיטלי עם לקוחות, כולל שליחת SMS, WhatsApp, דיוור אלקטרוני ועוד. אנו פעילים בתחום למעלה מ- 20 שנה ומספקים שירותים ליותר מ- 30,000 ארגונים ועסקים אשר שולחים באמצעות המערכת שלנו עשרות מיליארדי הודעות מדי שנה.
השילוב בין שתי הפלטפורמות יוצר סינרגיה ייחודית המעשירה את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי, מייעלת את התקשורת עם הלקוחות ומגדילה את היעילות של מסעות השיווק שלהם.
איך עובדת האינטגרציה?
לאחר מילוי טופס שנוצר במערכת זום אנליטיקס, ניתן כעת:
- לשלוח הודעת SMS מיידית לממלא הטופס באמצעות הפלטפורמה של InforUMobile .
- להוסיף את פרטי הלקוח למאגר אנשי הקשר במערכת InforUMobile באופן אוטומטי לשימוש ודיוור עתידי.
- להפעיל תהליך אוטומציית "מסע לקוח" מוכן מראש.
כך שלאחר מילוי טופס על ידי הלקוח, המידע נאסף ומוזן אוטומטית ל-InforUMobile ומאפשר שליחת SMS והתחלת "מסע לקוח" ללקוח שהזין את פרטיו. תהליך זה משלב בין אוטומציה לאינטראקציה אישית, מגביר את היעילות ומעמיק את הקשר עם הלקוחות.
כך נראות ההגדרות במערכת Zoom Analytics לצורך ביצוע האינטגרציה.
האינטגרציה בפעולה…
להלן מספר דוגמאות שבהן האינטגרציה באה לידי ביטוי באופן משמעותי:
- עסק שמציע מוצרים במבצע מיוחד: באמצעות האינטגרציה, עסק יכול ליצור טפסים במערכת Zoom Analytics, המזמינים לקוחות להירשם למבצעים מיוחדים. לאחר מילוי הטופס, הלקוח יקבל הודעת SMS מ-InforUMobile עם פרטים נוספים או קוד קופון אשר מהווה תזכורת וקורא לפעולה.
- עסק שרוצה להגדיל את מאגר הלקוחות שלו: האינטגרציה החדשה הופכת את את תהליך צירוף הלקוח למועדון לקוחות למשתלמת במיוחד. שימוש בטפסים דינמיים של Zoom Analytics עבור רישום לניוזלטר באתר, מבצע מכירות או קמפיין ברשתות חברתיות, בצירוף שליחת SMS מיידי הכולל הצעות ייחודיות באופן מיידי, מהווה תמריץ ללקוח למלא את פרטיו, מחזק את מערכת היחסים עם הלקוח ומרחיב בסיס הנתונים של מועדון הלקוחות.
- עסק המעוניין לשפר את שירות הלקוחות: לאחר שהלקוח ממלא טופס שירות באתר, ניתן לשלוח לו מענה מהיר רלוונטי ב-SMS, תשובות לשאלות נפוצות וקישור למעקב אחר פנייתו מה שמבטיח תקשורת חלקה ומהירה ושיפור במענה ללקוחות.