WhatsApp היא פלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם, כולנו מורגלים להשתמש בה בחיינו האישיים היומיומיים ובשנים האחרונות אף התחלנו להשתמש בה גם במסגרת ההתנהלות שלנו עם עסקים וספקים. עסק שמנהל תקשורת עם הלקוחות שלו ב- WhatsApp יודע היטב כי כמות התעבורה בערוץ גדלה בהתמדה ושכדי לנהל את שלל הפניות בצורה אפקטיבית נדרשת שיטתיות. במטרה להקל על התהליך תוכלו למצוא המודול שירות הלקוחות בווצאפ של InforUMobile מגוון אפשרויות לסינון תצוגת השיחות. זאת במטרה שאתם וכלל צוות נציגי השירות שלכם המשתמשים במודול תוכלו להתרכז בשיחות הרלוונטיות בצ'אט בכל רגע נתון.
במסגרת סינון התצוגה ניתן ראשית כל לפלטר את השיחות לפי אלו שהן משויכות לי אישית לבין שלל השיחות במחלקה – שלי ושל העמיתים בצוות הנציגים. בדרג שני לחלוקה הזו ניתן להמשיך ולסנן את השיחות לפי רק השיחות שלא נקראו לעומת כלל השיחות, כל הפניות הסגורות לעומת הפתוחות וכל הפניות הלא משויכות עדיין לאיש.
סינון התצוגה מתאפשר הן בממשק הדסקטופ והן בזה של המובייל דרך התפריט בראש המסך. מצב המוצא של התצוגה בכניסה לממשק הוא של כל השיחות במחלקה אך בלחיצת כפתור תוכלו לדלג בין התצוגות על מנת להתרכז בשיחות הרצויות:
נזכיר בהזדמנות זו כי כדי לשייך שיחה לנציג מסויים, למשוך אותה אלינו, לסגור את הפניה, לסמן אותה כנקראה/ לא נקראה או לבצע פעולות נוספות כשלב מקדים להצגתה במצבי הסינון השונים, נלחץ על התפריט הנפתח של כל שיחה ונבחר בפעולה שאנו רוצים לבצע ביחס לאותה השיחה: