אחת התכונות המתקדמות של מערכת InforUMobile מאפשרת לכם ליצור קישור לדף נחיתה שייפתח אוטומטית עם פרטים מסוימים של איש קשר (ששמרתם כבר במערכת) ושהוא יצטרך להשלים רק את הפרטים החסרים. כך תוכלו לחסוך לאיש הקשר הקלדה מיותרת של נתונים מצד אחד ותבטיחו שהנתונים בדף הנחיתה יהיו מדויקים ככל האפשר.
למשל, אם יש לכם במערכת InforuMobile איש קשר בשם יוסי שהאימייל שלו הוא [email protected]:
ואתם רוצים שהוא ייכנס לדף נחיתה וישלים פרטים שחסרים לכם, למשל טלפון נייד, ואתם רוצים שכשהוא ילחץ על קישור שתשלחו לו בדואר אלקטרוני הוא יצטרך להשלים רק את מספר הטלפון:
אופן הביצוע – שרשור פרמטרים
לשם כך יש לשרשר את שמות הפרמטרים לקישור של דף הנחיתה בתבנית הבאה:
הגדרת הקישור
עבור הקישור הארוך עם סימן & לאחר הקישור:
&page-field-name=[#contact-field-name#]
ועבור הקישור הקצר עם סימן ? לאחר הקישור:
?page-field-name=[#contact-field-name#]
שליחה ב-SMS
שימו לב: כאשר מדובר בשליחה ב-SMS, יש להשתמש בשדות כפי שהם מופיעים בעברית:
(ניתן לדעת את שמות השדות בדיוור על ידי לחיצה על אנשי קשר > ניהול שדות > שם השדה בעברית
דוגמה
למשל אם יש לך דף נחיתה שהקישור הארוך שלו הוא:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456
הוא ייראה כך לאחר השרשור:
והקישור הקצר שלו:
כדי לבצע את השרשור העתיקו את הקישור של דף הנחיתה ל-notepad (או כל תוכנת עריכת טקסט) ושרשרו את הפרמטרים לקישור. למשל אם יש בדף הנחיתה שדות "שם" ו"אימייל":
&שם=[#שם פרטי#]&אימייל=[#אימייל#]
שליחת הקישור ב-SMS
ב-SMS יש לשלוח את הקישור כפי שהוא.
שליחה בדיוור
בדיוור אלקטרוני יש להשתמש בשמות השדות כפי שהם מופיעים במסך אנשי קשר > ניהול שדות > מידע ל-API > שם השדה ב-API
כלומר, הקישור ייראה כך:
והקישור הקצר שלו:
http://lp6.me/bocza?שם=[#FirstName#]&אימייל=[#Email#]
לאחר מכן תוכלו למשל לשתול את הקישור בדיוור ולשלוח אותו ללקוחות. כאשר איש הקשר יקבל את הדיוור ויפתח את הקישור, המערכת תשתול עבורו את הפרטים. לדוגמה:
הערה
שימו לב שאם יש לכם שדות עם רווחים ו/או עם גרשיים, יש לכתוב את השדות בדיוק כפי שהם, עם הרווחים ועם הגרשיים.