תווית משמשת לסימון גולש שבא במגע עם הבוט.
הבוט שלנו ביום יום משוחח עם הרבה גולשים. השיחות שמתקיימות מבוססות על מגוון מסלולי שיחה בתוך התוואי, בהתאם לצרכים של הגולש ולאינטראקציה שלו עם הבוט.
לעיתים יעזור לנו לסמן גולשים בתווית כדי לסווג אותם ולתקשר איתם בהמשך. דוגמאות לתוויות – התעניין בשירות, רכש מוצר, ביקש הפניה לנושא מסויים.
יובהר שאין קשר או סתירה בין סימון הגולש בתווית לבין שמירתו כליד. שני הדברים בלתי תלוים זה בזה.
כיצד מוסיפים תווית לתוואי השיחה?
- גוררים לבימת העריכה פקד תווית היושב תחת הפעולות המתקדמות בתפריט הפקדים:
2. מחברים את הפקד לנקודה בתוואי בו נרצה למקם אותו.
3. עורכים את הפקד על פני הבימה – מגדירים בו את שם התווית שברצוננו ליחס לכל גולש שהגיע לנקודה הנתונה בתוואי:
את התווית קבענו נוכל לראות במסך הצפיה בליד, במידה והגיע לנקודה האמורה בשיחה עם הבוט.
יודגש שהתווית אינה תלויית בוט ספציפי. מכאן שאם יש לנו יותר מבוט אחד נוכל להשתמש באותן התוויות במספר בוטים (כמובן שאם חשובה לנו דווקא ההפרדה נקפיד להגדיר תוויות נבדלות).
לאחר שסימנו בתווית גולשים נוכל לחזור ולתקשר איתם גם לאחר שהשיחה הסתיימה. נוכל למשל לעשות Follow Up בהמשך לשיחה הקודמת עם הבוט, לזום אינטראקציה תלויית תווית.
להסבר על איך בפועל מפיצים הודעות לגולשים מסומנים לחץ כאן.