אם שלחתם לעצמכם דיוור מתוך המערכת ולא קיבלתם את ההודעה אין צורך להיבהל. ייתכן שהשרת שלכם מוחק את ההודעה מטעמי אבטחה.
בשליחה של דיוור מהמערכת אתם מגדירים את כתובת השולח. אם אתם מנסים לשלוח לאותה כתובת (או לכתובות נוספות בדומיין שלכם), למשל אם אני מנסה לשלוח הודעה לכתובת [email protected] ואני שולח דיוור לאותה כתובת, נוצר מצב שאנו, InforUMobile, שולחים הודעה מהשרתים שלנו אך עם זיהוי שלכם. במצב כזה השרת שלכם עלול לפרש זאת כניסיון התחזות, כלומר שמישהו מבחוץ מנסה לשלוח מייל שמתחזה לכתובת פנימית, וכאמצעי זהירות חלק מהשרתים מוחקים הודעות כאלו או מעבירים אותם לדואר זבל. כדי להמחיש את המצב דמיינו לעצמכם שאתם מקבלים מכתב בדואר רגיל שכתובת השולח היא הכתובת שלכם, אבל אתם יודעים שלא אתם שלחתם את ההודעה.
כלומר, בכל מצב שבו אתם שולחים דיוור ממערכת InforUMobile אל כתובת פנימית בשרת שלכם, תיתכן חסימה על ידי השרת שלכם וזה תקין ומומלץ למניעת התחזויות "אמיתיות".
אם תרצו בכל זאת לקבל את הדיוור, למשל אם אתם רוצים לשלוח הודעת בדיקה כדי לראות איך הדיוור מגיע, תוכלו תמיד לשלוח לכתובת חיצונית כמו של Gmail וכדומה.
במקרים מסוימים, ניתן להגדיר SPF כדי שהשרת שלכם יקבל בכל זאת את הדיוור. לחצו כאן למידע נוסף.