אם אתם משתמשים בבוטים למתן שירות ללקוחות שלכם, אתם בוודאי יודעים כי הפניות מתקבלות מהשטח בכל שעה ובכל יום בשבוע. לעיתים אנו נרצה לתת מענה כפונקציה של הזמן בו הפניה התקבלה. מענה לפניה ביום חול עשוי להיות שונה ממענה לפניה בלילה או בשבת וחג. ממשק המערכת מאפשר לכם לבצע התאמה מלאה של השיחה בהתאם לזמן בו היא מתקיימת.
לביצוע התאמה זו כל שעליכם לעשות הוא לשלב את אלמנט פצל לפי שעות שירות בתוואי השיחה של הבוט:
לרוב יהיה מקובל לשלב את הפקד בתחילת השיחה, כחיבור לנקודת הכניסה, אבל לא מתחייב לעשות תמיד כך. אם למשל השיחה מבחינתכם צריכה להתנהל בצורה זהה לא משנה מה זמן הכניסה שלה ורק בהמשך התוואי עליה להתפצל בהגיע נקודה של הפניה לנציג שירות, תוכלו באותה מידה לשלב את הפקד היכן שתרצו בתוואי.
לאחר ששילבתם את הפקד הגדירו את תוואי השיחה לפי ההתניות – במסגרת שעות השירות ומחוץ לשעות השירות.
שימו לב כי הגדרת שעות השירות נעשית באזור הגדרות המערכת. תוכלו להגיע ולבצע אותה בלחיצה על הקישור בפקד:
להגדרת טווחי שעות שירות יש לגרור את הסמן על ציר הזמן של כל יום בשבוע, ערבי חג וימי חג: