ניתן ואף מומלץ לבדוק את הדיוור ברמה החזותית והתוכנית שלו בטרם שליחתו.
מערכת InfoMail מאפשרת ביצוע בדיקה בשני מישורים:
1. שליחה לבדיקה עצמית בתיבת דואר ייעודית – מקלידים כתובת מייל בשדה הייעודי בתחתית מסך אישור סופי של הקמפיין (שלב 4 של בניית הקמפיין) ולוחצים על כפתור שלח שלצד שדה זה:
עם הלחיצה הדיוור ישלח אך ורק לכתובת הבדיקה המיועדת.
כאשר הוא מתקבל בתיבה האמורה, אם ובמידה רוצים לערוך בו שינוים ניתן לחזור אחורה בשלבי בניית הדיוור (בלחיצה על חץ חזור לשלב הקודם) ולשנות את הנחוץ.
אין מגבלה על כמות שליחות הבדיקה שניתן לבצע לדיוור לפני שליחתו בפועל לכלל נמעניו (השליחה בפועל בתום הבדיקות נעשית באמצעות לחיצה על כפתור שלח קמפיין).
2. צפיה בתצוגה המוקדמת של הדיוור – לחיצה על כפתורי התצוגה המוקדמת בראש מסך עריכת הדיוור (שלב 3 של בנית הקמפיין) מאפשרות לצפות בדיוור כפי שיוצג על גבי מסך מחשב, בטלפון הנייד ועל גבי שלל פלטפורמוטת דיוור ותצורות שונות של תיבות דואר:
למידע נוסף על סוגי התצוגה המוקדמת והדרך שבה ניתן להפיק מהם תועלת לחץ כאן.