במקרה של בעיה בתפעול ה- Business Manager, או אם נתקלתם בכל מעצור אחר בהקמה ושימוש בשירות הווצאפ בשל גורמים התלוים במטא, יש לפנות אליה ישירות לקבלת עזרה.
ניתן לפתוח קריאת שירות בקלות דרך ממשק ה- Business Manager בלחיצה על סימן השאלה באזור העזרה בתחתית תפריט הצד:
לחיצה על העזרה פותחת את אזור העזרה בצד השני של המסך. שם ניתן לקרוא הסברים לשאלות נפוצות וללחוץ על כפתור פתיחת קריאה ככל שעדיין נדרשת עזרה:
לצפיה בתמונה מוגדלת לחצו עליה
הקריאה ניתנת לפתיחה דרך צ'אט אונליין עם נציג או במייל. השירות ניתן בשפה העברית. נציגי Meta עונים לפניות בטווחי זמן נוחים. כאשר הם יכולים לפתור בו במקום את הבעיה בה נתקלתם הם מציעים פתרונות מעשיים. במקרים אחרים בהם נדרשת להם התייעצות הם חוזרים עם תשובות לאחר בדיקת המשך בצד שלהם.
לרוב הם יבקשו צילומי מסך תומכים לבעיה בה נתקלתם, מומלץ להכינם מראש לפני ביצוע הפניה.
כדאי גם להיות קשובים להודעות מהם באימייל, בפרט אם הבטיחו לחזור בהמשך עם תשובות.