מידע אודות זמני הפתיחה של קמפיין שנשלח מצוי בדוח פתיחה לפי שעות. הגישה לדוח זה נעשית בצורה הבאה:
1. יש ללחוץ על לשונית דוחות בתפריט המערכת:
הלחיצה מובילה למסך הדוחות בו ישנה טבלה מסכמת של כל הקמפיינים שנשלחו, ועיקרי הסטטיסטיקות שלהם.
2. יש ללחוץ על שם הקמפיין לגביו רוצים לדלות את זמני הפתיחה. הלחיצה מובילה לאיזור הדוחות המורחב של הקמפיין.
3. באזור זה יש ללחוץ על פתיחות לפי שעות בצד ימין של המסך.
הדוח מראה את כמות הפתיחות של הדיוור ברמת השעות הסמוכות לשיגורו. בדוגמה מטה ניתן לראות שמירב הפתיחות היו בין 14:00 ל- 16:00 אחר הצהריים.
מנתון זה ניתן להסיק שהתזמון הטוב לדיוור אוכלוסיית היעד שלנו הינו בטווח זמנים זה שכן בטווח זה נמעני הרשימה נוטים להגיב לדיוור בפתיחתו. כדי להיות בטוחים בכך ולא להסתמך על נתון בודד, מומלץ לבצע עוד מספר שליחות בתזמונים שונים ולהשוות את התוצאות.