לעיתים אנו נתקלים בעסקים המבינים את חשיבות השמירה על הקשר עם קהל לקוחותיהם באמצעות SMS, אך מהססים כיצד נכון לנסח את ההודעות בצורה מיטבית.
SMS יעיל הוא כזה שמעביר מסר ברור, רלוונטי לקורא ומניע לפעולה.
על מנת לסייע בעניין, ומתוך נסיוננו העשיר בתחום, אנו שמחים להעמיד לרשותך מספר תבניות של נוסחים מומלצים להודעות בחלוקה לקטגוריות שימוש רווחות בעולם השיווק, המכירות, השירות והתפעול:
הודעות עדכון או מבצע
- יום אחרון למימוש הטבה ב___________. הגיעו ל_________ ותתחדשו!
- הגיעה קולקציית ___________ מרהיבה! עשרות דגמים חדשים במחירים מפתיעים לחברי מועדון בלבד. מחכים לכם ב_________.
- רק ב__________, פריט _____________ למכירה ב____________ שקלים. המבצע מוגבל, כל הקודם זוכה!
- רק היום ב_________. 1+1 על כל ה __________. בואו לפני שיגמר!
הודעות הטבה משולבת דפי נחיתה
- שלום , אנו מזמינים אותך ליהנות מההטבה שמגיעה לך [קישור לדף נחיתה עם קופון] ממתינים לך ב______________.
- פותחים את העונה בגדול עם __________! הטבת _________ ₪ מתנה בקנייה מעל _________ ₪ מהקולקציה החדשה. בכפוף לתקנון ולתנאי המבצע. לרשימת החנויות לחץ [קישור לדף נחיתה]
- שלום, התחדשנו בדגמים חדשים וכולם נהנים! לצפייה בקטלוג לחץ [קישור לדף נחיתה עם גלריית תמונות]
- שלום, כלקוח מועדף אתה מוזמן ליהנות מ____________. המבצע עד _____________ מצפים לך ב____________. לניווט לחץ [קישור לדף נחיתה עם כפתור ניווט]
הודעות איסוף לידים
- אנו שמחים לעדכן ש_________. אם ברצונך לקבל מידע נוסף לחץ ____________.
- הזדמנות אחרונה ל________. לקבלת מידע ומימוש ההטבה השב __________.
- _________ עכשיו בחנויות _______. מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן [קישור לדף נחיתה עם מידע משלים וטופס]
הודעה משלבת הזמנה לאירוע
- שלום, הנך מוזמן לאירוע ____________ שיתקיים במועד ___________ בשעה ____. לפרטים נוספים לחץ [קישור לדף נחיתה עם מידע על האירוע]
- הערב יתקיים אירוע _____________. מספר המקומות מוגבל. לאישור הגעה לחץ [קישור לאישור בקליק].
- _______ מזמינה אותך לאירוע __________ לרגל _________. נשמח לראותך ב__________ בתאריך _______ בשעה ________. הבטח את מקומך עוד היום. השב לאישור הגעתך.
הודעות תפעוליות
- שלום, לידיעתך ___________. לאישור קריאה של הודעה זו לחץ [קישור אישור בקליק]
- שלום, לידיעתך _____________. לפרטים נוספים הנך מוזמן לצור עמנו קשר. בברכה, ___________.
- תודה שפנית ל____________. אנו מקווים כי קיבלת את המענה המתאים. במידה ויש לך שאלות לגבי __________ הנך מוזמן לצור קשר בכל עת בטלפון __________.
הודעות לאחר רכישה בשילוב תוספות תוכן
- תודה שבחרת ב__________. אנו מאחלים לך שימוש מהנה במוצר ועומדים לרשותך בכל שאלה. להורדת מדריך העצות למשתמש לחץ [קישור לקובץ PDF]
- שלום, אנו מברכים אותך על הצטרפותך למעגל הלקוחות של __________. להכרות אישית איתי ועם הצוות שעומד לרשותך לחץ [קישור לדף נחיתה ובו סרטון וידאו]
- תודה שקנית ________. אנו מקווים שאתה נהנה מהמוצר. מעוניין לשתף אותנו בחוויה? לחץ [קישור להוספת תגובה מהנמען]
הודעות סקר
- תודה שביקרת ב__________. דעתך חשובה לנו. נשמח אם תוכל להקדיש דקה בכדי לשתף אותנו בחוויה שלך. למענה על סקר קצר וקבלת הטבה לחץ [קישור לדף סקר]
- לקוח יקר, נשמח לקבל משוב קצר על הרכישה האחרונה שביצעת ב_________. למענה על סקר לחץ [קישור לדף סקר]
- שמחנו לארח אותך ב__________. אנו סקרנים לדעת אם נהנית. רוצה לשתף אותנו? לחץ כאן [קישור לדף סקר]
הודעות בעקבות שיחת מכירה
- שלום, בהמשך לשיחתנו בנוגע ל____________, ניתן לפנות אלי ישירות בטלפון _________ או במייל ________. אשמח לעמוד לרשותך. בברכה, _________.
- שלום, אנו רואים שהתעניינת אצלנו בעבר לגבי _________. עדיין מעונין/ת בפרטים? נשמח לספק את המידע ולסייע. לשירותך, ____________.
- שלום, בעקבות התעניינותך אנו שמחים לספק לך מידע נוסף בנושא __________. לקריאה לחץ [קישור לדף נחיתה או מסמך PDF]
הודעות הפנייה לאתר סלולרי
- ___________ שמחים לעדכן שהתחדשנו באתר סלולרי! מעוניין לדעת מה חדש, לצור קשר? אנחנו לשירותך – לגלישה לאתר לחץ [קישור לאתר הסלולרי]
- שלום, מהיום כל העדכונים על מבצעי החודש מחכים לך באתר הסלולרי. לכניסה לחץ [קישור לאתר הסלולרי]
הודעות ברכה ליום הולדת, חג או אירוע מיוחד
- יום הולדת שמח מ________! בוא/י לחגוג אתנו ובחר/י לעצמך _________ ממבחר הדגמים במתנה. ההטבה שמורה לך ל_______ ימים. מחכים לך ב__________
- חברת __________ שולחת לך צרור ברכות לחג שבפתח. לקבלת האיחולים לחץ [קישור לדף נחיתה ברכה לחג]
- מזל טוב! _______ מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ושמחה להעניק לך שי ביומך המיוחד. לקבלת ההטבה לחץ/י [קישור לדף נחיתה עם קופון הטבה]
בבואך לשלוח את ההודעה לקוראיך, לאחר שבחרת בנוסח המבוקש מתוך רשימת הנוסחים המומלצים, יש לערוך את ההודעה בחלון הקלדת ההודעות של מערכת InfoSMS על מנת שהיא תתאים לצרכי הקמפיין הספציפי שהנך עומד לשלוח.
במידה ואתה משלב בהודעה קישורים לדף נחיתה, קובץ, אישור בקליק, הפניה לאתר או בקשת תגובה, יש להקפיד להכניס את הקישור המקוצר המתאים במקום הרלוונטי במלל ההודעה שלך.
מומלץ לשלב בנוסח ההודעה שתבחר תוכן פרסונלי כגון שם פרטי על מנת להגביר את אפקטיביות הקמפיין.
כמו מומלץ לכלול בסוף ההודעה אפשרות להסרה מרשימת התפוצה באמצעות קישור או מענה אוטומטי להסרה כפי שהמערכת מאפשרת לך לעשות.