WhatsApp הוא ערוץ נהדר למתן שירות לקוחות. הפופולריות שלו עולה בקרב עסקים המשתמשים בו יותר ויותר כדי לנהל תקשורת דו כיוונית ומיידית עם קהל הלקוחות שלהם. מערכת InforUMobile מעמידה לרשותכם ממשק צ'אט מתקדם לניהול הפניות הנכנסות. במסגרת זאת הוספנו לאחרונה את האפשרות לנהל התכתבות עם נמענים מכל מקום ובנוחות מלאה גם מהטלפון הנייד, וזאת ללא תלות בחיבור למערכת דרך מחשב.
ממשק המובייל של מודול ניהול שירות הלקוחות במערכת כולל את כל היכולות הקיימות לרשותכם בממשק הדסקטופ, לרבות סינון תצוגת השיחות, הפניית שיחה לנציג, משיכת שיחות, נעילת שיחה ממענה עליה במקביל על ידי מספר נציגים, סגירת פניות שהטיפול בהן הסתיים, הפצת הודעות שמורות, שליחת מדיה ועוד. המובייל והדסקטופ כמובן מסונכרנים בצואה מלאה ביניהם, כך שאתם יכולים להשתמש בשני הכלים במקביל ובראש שקט.
למעבר לממשק המובייל של ניהול שירות הלקוחות בווצאפ יש לסרוק את הקוד בעזרת הטלפון הנייד:
https://cloud.inforu.co.il/account/?page=lite
מרגע שנכנסתם למערכת ולממשק הצ'אט דרך הטלפון התחילו לתפעל את הפניות כפי שאתם עושים זאת כשאתם משתמשים במערכת ממחשב נייח.