ניוזלטר

ניוזלטר הוא פרסום המופץ בדואר האלקטרוני. בדרך כלל על ידי עסקים ובאמצעות מערכת מקצועית לבניית והפצת ניוזלטר.

מודול הניוזלטר במערכת InforUMobile כולל עורך גמיש, ידידותי ומתקדם ביותר. המערכת מאפשרת למשתמש ליצור בצורה פשוטה דיוורים תוך 5 דקות. היא מכילה מגוון כלים חדשניים הגורמים לדיוור שלכם לייצר אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים יותר.
במאמר זה נסקור עבורכם את הנושאים שעליכם להכיר ולבחון בעת בחירת מערכת ניוזלטר מקצועית.

בסרטון הבא תוכלו להכיר יותר את המערכת שלנו ולהבין כמה פשוט לבנות ניוזלטר , לשלוח אותו ולצפות בדוחות המתקבלים.

 

נושאים לבחינה בעת בחירת מערכת ניוזלטרים:

  1. כלים ויכולות מתקדמות
  2. תשתית דיוור אמינה
  3. תמיכה טכנית
  4. חומרי הדרכה ותמיכה שיווקית


להלן סקירה של חלק מהכלים והיכולות שמכילה מערכת InforUMobile :

כלים ויכולות מתקדמות:
מונה ספירה לאחור (טיימר) מובנה

אפשרות ליצירת גלריית תמונות מתחלפות
כלי לקישור אזורים שונים בתמונה (ללא תכנות)
אפשרות לשליחת תמונות פתוחות
אובייקטים ופלאג אינים מוכנים לeCommerce


תכונות מערכת שימושיות

תצוגה מקדימה אמיתית בריבוי פלטפורמות
מסננים ורשימות דינמיות
אפשרויות סיגמנטציה חזקה
אינטגרציה פנימית עם Zapier
רישום לרשימות תפוצה באמצעות קבלת סמס
המצאות מפת הקלקות מתקדמת


תשתית דיוור אמינה (חשוב מאוד)

עבירות מקסימלית על תשתית בעלת תקן SuretyMail העולמי
בדיקת אנטי ספאם עוד בטרם שליחה
הסכמי Whitelist עם ספקי דואר ישראליים
אבטחת מידע מתקדמת
ביצוע שוטף של מבחני חדירות
אפשרות לניהול היררכיה אירגונית ב4 רמות


תמיכה טכנית ושיווקית

מוקד תמיכה גדול ומיומן ללא תשלום – זמין בימי ובשעות העבודה בישראל
חומרי הדרכה, שאלות נפוצות
סרטונים לשיפור ושימוש במערכת
סדנאות פרונטליות  – בחינם
מחלקת הצלחת לקוחות

 

סקירת הרחבה של חלק מהיכולות במערכת להכנת ניזלטר מבית InforUMobile

בדיקת הניוזלטר שייצרתם, בפלטפורמות הדיוור השונות – חשוב ביותר
הלקוחות צופים בדיוור שלכם בכל מיני פלטפורמות (תכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook, יאהו ועוד ו וסוגים שונים של טלפונים סלולריים) ולכם אין כל שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים. ולכן חשוב לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה מיטבית בפלטפורמות השונות. פיצ'ר זה מאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם באותן פלטפורמות. לא מדובר בהדמיה של הניוזלטר, אלא המערכת ממש שולחת דיוור לדוגמה לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן, כך שתוכלו לצפות בדיוור לפני השליחה ואם זיהיתם בעיה כלשהי את תוכלו לתקן עוד בטרם השליחה בפועל ללקוחות. יכולת זו מאפשרת לכם לדעת שהדיוור הגיע בצורה מיטבית ללקוחות שלכם. סרט הסבר.

 

 

גלריית תמונות מתחלפות
יכולת זו מאפשרת לכם ליצור בקלות  גלריית תמונות מתחלפות. כך ניתן לנצל טוב יותר את שטח הדיוור האלקטרוני ולמקסם את "השטח הנדלנ"י" בדיוורים שלכם. הואיל ושטח הדיוור מוגבל ובגלל שהחלק העליון בדיוור הוא הראשון אותו רואה הגולש, אז יש חשיבות גדולה לאזור זה. פיצ'ר גלריית התמונות המתחלפות יאפשר לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטח המייל. כל זה נעשה ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין בתוכנה חיצונית. המערכת מבצעת עבורם תוך זמן קצר ביותר את הפעולה וכך תשיגו תוצאה איכותית ומתקדמת מבחינה גרפית, ללא כל צורך לשלם לגרפיקאי או למתכנת. סרט הדגמה

 

מסננים ורשימות דינאמיות לקבוצות
המערכת המאפשרת ביצוע שליחת ניוזלטר ודיוורים לחתך מסוים מתוך הרשימות שלכם. לדוגמה – רק לתושבי חולון או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים במשך 7 שבועות.
כך תוכלו לבצע חיתוכים מתקדמים ולהשיג שיפור ניכר בביצועי הדיוורים שלכם, הואיל ובתחום הדיוור האלקטרוני ישנה חשיבה גדולה לביצוע פילוח בעת משלוח הדיוורים, כלומר יש לנסות ולדייק עד כמה שניתן את מסרי הניוזלטר לקהל שמקבל את הדיוורים. וכאשר המסר מותאם לקבוצה, עולה הסבירות שהגולשים יקליקו על הדיוור ששלחתם  ויתעמקו בתוכן המוצג בו. סרט הדגמה יכול זו

 

מונה ספירה לאחור מתקדם – טיימר
פיצ'ר שמאפשר לכם להוסיף לניוזלטר אלמנט של מונה (טיימר) סופר לאחור. הפעולה מתבצעת באמצעות אלמנט גרירה, Drag & Drop. המערכת מאפשרת שליטה על עיצוב המונה, ומאפשרת לקבוע הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו. הוספת מונה סופר לאחור בניוזלטר מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים. זו פעולה קלה מאוד לביצוע והוספה לניוזלטר שלכם.
סרטון הדגמה

 

אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה מתקדמת ויעילה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעים מראש, הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.

שילוב ניוזלטר בתהליכי אוטומציה שיווקית היינו שיטה יעילה ונוחה לניהול סדרות מסרים ללקוח, בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד. השימוש בכלי מתבצע בצורה שפוטה מאוד באמצעות גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop. מודול האוטומציה השיווקית יאפשר לשכם להכין משפכי שיווק בצורה קלות ותוך דקות.

 

כלי קישור אזורים בתמונה – "מפת תמונה"
יכולת חזקה במיוחד במערכת המאפשרת ליצור לינקים/קישורים שונים באזורים שונים בתמונה.  יכולת זו חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (אין צורך בחיתוכי HTML גרפיים). בעזרת יכולת זו ניתן להכין ניוזלטר עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים שונים בתוכה. אם למשל יש בתמונה מספר פרטים, אז יכולת זו מאפשרת לקשר כל אזור ללינק שונה ולהוציא את הגולש לעמוד הרלוונטי לאותו אזור בתמונה. כאשר גולש צופה בניוזלטרהוא יוכל ללחוץ על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש. שיטה בדוקה להעלאת אחוזי ההמרה.
סרטון הדגמה

 

חידושים טכנולוגיים ושיווקיים:

בנוסף ליכולות שהמערכת כבר מכילה, חשוב שהיא תתפתח כל העת ויוכנסו בה חידושים בהתאם להתקדמות בתחומי  הטכנולוגיה והשיווק.
כך נראה אחד ממסכי החידושים במערכת שלנו, והוא כמובן מתעדכן כל הזמן כאשר אנו מכניסים במערכת יכולות ופיצ'רים חדשים שעוזרים למשתמש לשווק טוב יותר ולשמור על קשר הדוק עם הלקוחות.

ניוזלטר

צילומי מסך של תבניות מתוך המערכת. התבניות בנויות כך שכל שנדרש מהמשתמש הוא לשנות טקסט באזורים שנוים של הדיוור, לפי ההנחיות שהמערכת מציגה לו. גם החלפת התמונות בתבניות השונות פשוטה ביותר.

כדי להקל על המשתמש בשלב הקמת הניוזלטר, המערכת מכילה תבניות מוכנות מראש המאפשרות הקמת דיוור תוך דקות.
התבניות נבנו לאחר חקר ביצועים של דיוורים רבים ומתוך מחשבה שיהיה למשתמש קל לבצע בהן שינויים.

תבניות ניוזלטר

 

ממשק דוחות וביצועים

בנוסף לעורך המתקדם, מכילה המערכת ממשק דוחות שישמשו אתכם לאחר שיגור הדיוור. ישנה חשיבות מכרעת לממשק נוח ואיכותי, הואיל והוא זה אשר יאפשר לכם להסיק מסקנות ולהפיק תובנות מהדיוור ששלחתם. וכך תוכלו לבצע שיפורים מתמידים בהתאם לתוצאות, ולשפר כל הזמן את איכות הדיוורים שלכם.

בצילומי המסך הבאים תוכלו לראות חלק מהדוחות בממשק המערכת. כולל מסך דו"ח התפלגויות ומסך שמתאר בצורה גרפית ברורה את אחוזי הפתיחה. אלו הם רק 2 מהמסכים הקיימים, וישנם עוד דוחות רבים אשר מאפשרים לקבל תמונת מצב בזמן אמיתי אודות ביצועי קמפיין הדיוור האלקטרוני שלכם.

שימושים מרכזיים שעושים לקוחות שלנו בניוזלטר

שיווק ומכירות:

  • הודעות על מבצעים
  • שליחת קופונים והטבות
  • ניוזלטר חברה חודשי
  • החזרה לאתר אחרי נטישת עגלת קניות
  • מייל לאחר רכישה או רישום


תפעול ושירות:

  • הזמנה לכנסים
  • תזכורות ללקוחות
  • אישורי הזמנה
  • מעקב אחרי משלוחים
  • תקשורת פנים ארגונית

 

לנוחיותכם ריכזנו כאן מספר תכנים שיכולים לעזור בעת בחירת מערכת ניוזלטר :

  • תכונות המודול בתוך מערכת InforUMobile – לחצו כאן
  • מאמר על אחוזי פתיחה ממוצעים של ניוזלטר בעולם – לחצו כאן
  • מרכז הדרכה של InforUMobile לתחום הניוזלטר –   לחצו כאן

 

 

מקווים שמאמר זה היה לכם לעזר בכל הקשור להכרות עם המושג ניוזלטר וסייע לכם בתהליך בחירת מערכת למשלוחי ניוזלטר. כאמור ישנה חשיבות רבה לערוץ שיווק זה, ואנו ממליצים בחום להתחיל ולפעול בו.

נשמח לעמוד לרשותכם,
בהצלחה.