שאלה: במה מביטים הלקוחות שלך אפילו כשהם במצב זוגי אינטימי?
תשובה: בסמארטפון שלהם!
נתונים חדשים ומפתיעים מגלים לנו שהמהפכה המתרחשת ממש מתחת לאפינו בתחום השיווק הסלולרי,
לא עוצרת גם בחדרי המיטות.
ולראיה 9% מהנשאלים השיבו שהם בודקים את המכשיר הסלולרי שלהם אפילו בזמן התייחדות עם בן הזוג. (ובקרב הצעירים יותר המספר מטפס עד ל 20%)
ובנוסף, אנשים הודו שהם מבצעים פעילות סלולרית גם במקומות אלו:
- 35% בבית הקולנוע
- 33% בפגישה רומנטית
- 32% בבית ספר
- 12% בזמן מקלחת (??)
הנתונים כנראה גבוהים יותר, הואיל וחלק לא מוכנים להודות עדיין..
ולכן לא סתם צועק גאון השיווק Gary Vaynerchuk מעל כל במה:
…אתם חייבים לשים את השיווק הסלולרי של העסק שלכם במקום הראשון בסדר העדיפויות שלכם!
(והוא מוסיף -והשני… והשלישי…והשישים ותשע…)
מי שמכיר את פועלו של גארי יודע שהוא מוביל דעה וצועד לפני המחנה בכל הקשור לחשיבה שיווקית ויצירתיות. ושיטות בהן הוא נוקט, מאומצות לאחר תקופה על ידי הקהל הרחב של המשווקים.
ולכן חובה על מקבלי ההחלטות בתחומי השיווק והפרסום בכל חברה או ארגון, להתחיל ולהכיר את עולם השיווק הסלולרי.
ומכיוון שעולם השיווק בסלולר הוא עצום ומתפתח הצעתי היא להתחיל מ:
הכרות עם נתונים סטטיסטיים של השימוש בסלולר
דפוסי התנהגות של הצרכן והסלולר שלו
הסלולר ככלי משפיע בתהליך הרכישה
יעילות הקמפיינים הסלולריים (יחסי ההחזר על ההשקע – ROI)
אפשרויות הפרסום בסלולר
כל זאת לפני הריצה למנכ"ל עם ההצעה בוא נבנה אפליקציה…
תוכלו לבחור לעצמכם איזה מקור מידע שתרצו, אבל כפי שצועק Gary Vaynerchuk בקול רם וברור:
אסור לכם להתעלם ממהפכת השיווק הסלולרי שכבר מתרחשת!
אם תבחרו בנו כמקור מידע תוכל לעשות זאת כאן:
בבלוג שלנו
דף הפייסבוק שלנו
קורס הוידאו המקיף בנושא השיווק במובייל
ימי ההדרכה המרוכזים שלנו
שאלות ייחודיות לעסק שלכם אפשר להשאיר בטופס בעמוד זה.
מקור המחקר: Jumio