ברור לכולם שמכירות מקוונות דרך אתרי eCommerce הולכים לגדול בצורה משמעותית בעתיד הקרוב.

אם כבר הקמתם אתר סחר מבוסס מגנ'טו, WooCommerce או Shopify (או אתם בשלבים של הקמת אתר כזה), אתם זקוקים למערכת שיווק חכמה מבוססת אוטומציות כדי להגדיל מצורה משמעותית את המכירות באתר.
המפתח להגדלת מכירות באתר המכירות שלכם הוא פעילות שיווקית פרסונלית מבוססת על התנהגות הגולש באתר.
הודעות SMS ודיוור אלקטרוני נשלחים ללקוחות בצורה אוטומטית על בסיס הפעילות שלהם באתר ומגדילים בצורה משמעותית את הסיכוי שגולש יבצע רכישה.

מערכת InforUMobile, שהינה מערכת המסרים המובילה בשוק ה- SMS והמייל בישראל, מספקת פתרון אוטומטי כזה שעובד במגוון רחב מאד של אתרים ומגדילה מכירות משמעותית לאתרים אלו. באתר מתקינים פלגין של InforUMobile שמזהה באופן אוטומטי אירועים באתר שניתן לתרגם אותם להכנסות.

להלן ה- Best Practice של הפעולות שכדאי לבצע באתר שלכם כדי להגדיל מכירות ולחזק את ה- Engagement מול הגולשים.

תהליך דו שלבי אחרי נטישת עגלה

כאשר גולש מכניס מוצר (או מספר מוצרים) לעגלת הקניות ולא מבצע את הרכישה בפועל זה נקרא נטישת עגלה.
באתרי סחר,בממוצע 69.8% מהגולשים שהכניסו מוצר לעגלה לא ממשיכים עם הרכישה.
זה פשוט כסף על הרצפה כי כבר השקעתם בהבאת הגולש לאתר, שכנעתם אותו לגבי מוצר מסויים והוא רק צריך "דחיפה קטנה" כדי להשלים את הרכישה.
מערכת InforUMobile יודעת לזהות באופן אוטומטי אירוע כזה באתר שלכם כולל פרטי הלקוח שנטש את המוצרים ואילו מוצרים הוא השאיר בעגלה.
בעקבות כך מומלץ שמערכת InforUMobile תבצע למול הלקוח את הפעולות הבאות באופן אוטומטי:
שליחת מייל ללקוח 5 שעות אחרי נטישת העגלה כולל תמונות ותיאור המוצרים שהושארו בסל ("שמרנו עבורך את המוצרים" או "המוצרים עדיין מחכים לך בסל") וקריאה לפעולה לחזור לאתר לבצע רכישה.
לאחר 24 שעות, אם הלקוח עוד לא רכש, בדיקה אם הלקוח פתח את המייל. אם הוא לא פתח לשלוח לו SMS עם קריאה לפעולה דומה.

נטישת עגלה

קופון הטבה חד חד ערכי אחרי רכישה לקנייה הבאה

אחרי שלקוח רכש אצלכם באתר ניתן לעודד אותו לבצע רכישות נוספות על ידי קופון חד חד ערכי עבורו שעובד לרשותו לזמן מוגבל לרכישה הבאה
מערכת InforUMobile מזהה את הרכישה באתר ואז שולחים ללקוח אחרי 48 שעות קופון חד חד ערכי לרכישה נוספת באתר. את הקופון מומלץ להגביל לתוקף של כ- 60 יום.
מומלץ לשלוח את הקופון עוד פעמיים לפחות בתקופה כדי לתזכר את הלקוח כולל הודעות SMS כ- 24 שעות לפני שמועד הקופון פג.
קופונים באתר eCommerce הם כלי חזק ומניע לפעולה ומומלץ מאד להשתמש בהם.
במערכת InforUMobile יש מנגנון קופון מבנה שניתן להשתמש בו כפונציה של הפעולה של הגולש באתר. הקופון יכול להשלח לא רק אחרי קנייה אלא גם אחרי רישום לניוזלטר או רישום לאתר.
ניתן לחלק קופונים בגובה שונה לפי גודל הקנייה באתר.
לדוגמא: אפשר להגדיר לקוחות שרכשו מעל 400 ש"ח כלקוחות זהב ואז לחלק ללקוחות אלו קופון הטבה משמעותי יותר.

מעוניינים להגדיל מכירות באתר שלכם באמצעות המערכת ?

השאירו פרטים בטופס ונשמח לסייע.

רימרקטינג ב- SMS ובמייל על בסיס גלישה באתר

רימרקטינג (או בעברית: שיווק מחדש) מאד פופלרי בפייסבוק ובגוגל. העקרון שעובד בבסיס הוא שגולש מגיע לאתר (גם אם לא ביצע פעולה כלשהיא כמו הוספת לסל) ואז פרסומות בפייסבוק או גוגל מוצגות לו כולל המוצרים שצפה באתר.
אותו דבר בדיוק מומלץ לעשות גם במייל וב- SMS. מערכת InforUMobile יודעת לעקוב אחרי פעילות הגולשים באתר, באיזה URL הם היום, באיזה קטגוריות של מוצרים וכו' ואז על בסיס זה לבצע אוטומציות של שליחת מייל או SMS ללקוח.
תהליך כזה נקרע גם "נטישת אתר" והוא קורה גם אם הלקוח לא הכניס מוצר לעגלה.
ניתן לשלוח הודעות שונות בתוכן כפונקציה של העמודים בהם צפה באתר.
לצורך כך, המערכת מכניסה פיקסל בתוך האתר שעוקב אחרי הדפים בהם צפה כל גולש.

חלוקת קופון בתמורה לרישום לניוזלטר (עם טופס או פופאפ באתר)

אחד הנושאים החשובים בעולמות ה- eCommerce זה לקבל את הפרטים של הגולש כדי שתוכלו להניע אותו חזרה לאתר בהמשך.
בדרך כלל עושים זאת עם טופס רישום לניוזלטר באתר או באמצעות פופאפ באתר.
מה שחשוב זה לתת לגולש הטבה בתמורה לרישום כי זה מגדיל משמעותית את כמות הנרשמים.
ההטבה בדרך כלל מבוססת על קופון לרכישה שמייצג הנחה באחוזים או קנה ב- XX ש"ח וקבל YY ש"ח.
מערכת InforUMobile מאפשרת לעצב את ה- Popup (כולל עיצוב שונה ל- Mobile ול- Desktop) ולחלק קופון לאחר אירוע הרישום באופן אוטומטי.

קופון

שליחת מוצר משלים או רכישת המשך

אחת האוטומציות שעובדות היטב היא שליחת מוצר המשך או מוצר משלים אחרי רכישה.
לדוגמא: אתר למכירת מוצרי תינוקות, מוכר בין היתר מוצצים לגילאים שונים. 90 יום לאחר רכישה של מוצץ לגילאי 3 חודשים, הוא מבצע באמצעות מערכת InforUMobile שליחה אוטומטית של הודעת מייל עם הצעה לרכוש מוצץ לגילאי 6 חודשים.
הרציונאל שכך בצורה אוטומטית אתה מציע ללקוח מוצר שאתה יודע שהוא צריך על בסיס רכישה של מוצר קודם.
זה גם יכול להיות מוצר משלים למוצר שהוא רכש.

סגמנטציה של לקוחות על בסיס רכישות קודמות

מומלץ לבצע סגמנטציה (חלוקת לקוחות לקבוצות שונות) על בסיס הרכישות שלהם באתר. כלומר, לקוחות מוצרים מקטגוריה מסויימת (נניח כלי עבודה) אפשר "לצבוע" אותם באופן אוטומטי כלקוחות שאוהבים כלי עבודה (זה נקרא קבוצות במערכת InforUMobile).
סגמנטציה כזו מאפשרת לכם לשלוח הודעות (במייל ו- SMS) מותאמות לסגמט הרלוונטי במקום לכלל הלקוחות.
ככל שההודעות מותאמות יותר לקהל היעד כך הרכישות יעלו. הסגמנטציה גם מאפשרת לשלוח בתדירות יותר גבוהה את ההודעות כיוון שאתם יודעים שאתם שולחים לקהל רלוונטי שכבר רכש מוצר באותה קטגוריה.
בנוסף, כאשר מייצרים סגמנטים אפשר אחר כך להשתמש בקהל הזה גם לקמפיינים שיווקיים בפלטפורמות פרסום כמו פייסבוק (על ידי יצירת קהל Custom Audience).

מעוניינים להגדיל מכירות באתר שלכם באמצעות המערכת ?

השאירו פרטים בטופס ונשמח לסייע.

מדיניות פרטיות – Privacy Policy