טיפ 2: חשבו Mobile First

Mobile First

הלקוחות שלכם עברו למובייל!
וגם אתם חייבים להתאים את הפרסום ומתחמי השיווק שלכם למובייל.

עידן הצרכנות של ימינו מתאפיין במעבר מאסיבי של הלקוחות למכשירי המובייל למיניהם. כדי שהלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם יוכלו למצוא אתכם בצורה מיטבית במכשירי המובייל שלהם, עליכם להתאים את מתחמי השיווק של העסק שלכם לסלולר.

בדקו שהאתר ודפי הנחיתה שלכם מותאמים למובייל מבחינה טכנית, וחשוב יותר מבחינת הקראיטיב.
לא די לכם שהמסך יודע להקטין עצמו לממדי המכשיר הסלולרי של הגולש, עליכם לוודא שגם מבחינת הקראיטיב, התוכן שלכם מותאם לצפייה במובייל.

  • מחקרים מראים כי כ % 74 מהלקוחות מקבלים החלטות רכישה על סמך חיפושים שביצעו קודם לכן באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם.
  • 95% מחפשים בתי עסק באזור שלהם באמצעות המובייל ו 88% מקבלים החלטה עסקית תוך יום אחד, על סמך אותו חיפוש.
  • 71% מהחיפושים במובייל מבוצעים בגלל שלקוח הפוטנציאלי נחשף למודעה

פעולות לבדיקה וביצוע:
ככלל אצבע ניתן לומר שהחומרים המוצגים במובייל צריכים להיות כ-30% מאלו המוצגים בגרסת הווב.

תמונות: דאגו שהתמונות שאתם מציגים יהיו גדולות מספיק להבנה ממכשיר סלולרי.

מסרים קצרים: הלקוח במובייל נמצא בתנועה מתמדת, אורח הרוח שלו קצר והמוכנות שלו להשקיע בכם זמן היא מועטה. – קצרו!

קריאה לפעולה: דאגו להוסיף קריאות ברורות לפעולה ופשוטות לביצוע בסיום כל תוכן שאתם מפיקים.

כפתורים: בדקו שהכפתורים בדפים שלכם גדולים, הוסיפו כפתורי CTC -Click To Call, המאפשרים לגולש להתקשר בלחיצת אצבע אליכם.

טפסטים: בדקו שהטפסים קצרים, מובנים ופשוטים למילוי. הוסיפו כפתור גדול עם קריאה אחת ברורה לפעולה.

אנליטיקה: בחנו בכלי האנליטיקה שלכם את כמות הגולשים ממכשירי המובייל, בדקו האם הם נשארים די זמן באתר.
המרות – בדפי הנחיתה שלכם בחנו האם ישנן המרות ממכשירי המובייל ומה שיעורם לעומת כמות הגולשים במובייל. אם הנתונים נראים לכם נמוכים מדי, בצעו שיפור בדף הנחיתה הסלולרי שלכם.

שורה תחתונה: כנסו לאתר ולדפי הנחיתה שלכם ממכשיר מובייל, ובחנו כיצד נראים הדברים מנקודת מבטו של הגולש במובייל. בצעו את התיקונים הנדרשים עד להגעה לתוצאה טובה.

צפו בסרט אודות Mobile Firat Marketing:

btn-back