דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט שהוקם במטרה לגייס לקוחות.
לדף הנחיתה מגיעים בדרך כלל ממודעה פרסומית מקוונת-באינטרנט, באנר או קישור ייעודי.
כאשר הגולש נחשף למידע הפרסומי ומקליק עליו הוא "מונחת" ישירות לדף הנחיתה השיווקי ומכאן מקורו של השם "דף נחיתה". דף הנחיתה יכול להכיל טופס לקליטה של פרטי הגולש, מספר טלפון להתקשות ישירה או אמצעים אחרים לקשר עם הלקוח.
תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לב הגולש למסר ספציפי שבעקבותיו תבוצע פעולה, לרבות יצירת קשר טלפוני עם בית העסק או השארת פרטים בטופס בכדי לקבל מידע נוסף על השירות או המוצר המוצע.
חשיבותו של דף נחיתה: דף נחיתה מהווה את ליבו של כל קמפיין פרסום אפקטיבי באינטרנט. שימוש בדף נחיתה טוב יכול להוות את ההבדל בין קמפיין לא מוצלח לקמפיין מצויין אשר מייצר עוד ועוד מכירות לעסק.
עסקים משקיעים תקציבי פרסום נכבדים במגוון קמפיינים שונים באינטרנט ופעמים רבות הם שוכחים לתת את הדעת על אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בכל קמפיין באינטרנט – עמוד נחיתה מקצועי.
עמוד נחיתה אשר ימיר את הגולשים אשר מגיעים מהקמפיינים השונים ויהפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים של בעת העסק.
חברות רבות בוחרות לשלוח את הגולשים מהקמפיינים השונים אותם הם מנהלים, אל אתר הבית שלהם ולא אל דף נחיתה. שיטה זו אינה נכונה והיא יכולה לגרום להפסד של מכירות ועסקאות פוטנציאליות לעסק.
הסיבה לכך היא ששליחת גולש שנחשף לקמפיין (בגוגל, בפייסבוק או בכל קמפיין אחר) של בית העסק, אל האתר של העסק, תגרום לגולש להתפזר במקום להתמקד.
באתר ישנן הסחות דעת רבות והגולש צפוי להתחיל לקרוא, לעבור בין עמודי האתר השונים, לצפות בסרטים, בבלוג ובשאר התכנים שהאתר מציע.
לעומת זאת כאשר הגולש נשלח הישר מקמפיין הפרסום של העסק, אל דף הנחיתה של אשר עוסק בדיוק בנושא הקמפיין, אזי צפוי הגולש להיות מאוד ממוקד במסר שביקש העסק להעביר לו, הוא ייחשף בדיוק רב לקריאה לפעולה אותה מבקש בית העסק שיבצע (רישום בטופס, התקשרות, הורדת מסמך וכו), ולכן עולה בהרבה הסיכוי שהגולש ישאיר את פרטיו. ובכך תוגש מטרת הקמפיין – לכידת פרטים של גולשים רלוונטיים.
במובן זה, נראותו של דף נחיתה הפוכה מזו של עמוד באתר. באתר יש לרוב דגש על הטקסט והתוכן, בדף הנחיתה המלל קצר ותכליתי והחזות הגרפית נותנת את הטון.
בדומה למצב עם אתר האינטרנט של בית העסק, בכדי להשיג את האפקט הרצוי על הלקוחות הפוטנציאלים חשוב להקפיד לייצר דפי נחיתה בתצורה המתאימה הן לגלישה ממחשב והן לגלישה מטלפון נייד.
הסיבה לכך – אנשים כיום גולשים מהטלפון שלהם לא פחות ממה שהם גולשים ממחשב. הם מחפשים מידע בטלפון, חשופים לפרסומים בטלפון. הגלישה בטלפון נייד שונה במהותה מהגלישה במחשב. על מנת שתהיה אפקטיבית עליה להיות מותאמת הן למכשיר באמצעותו גולשים והן לצרכים של הגולש בו.
מבחינה מבנית וחזותית, דף הנחיתה שונה מהותית מדף בתוך אתר אינטרנט.
דף באתר הינו לרוב מרובה מסרים ועמוס במגוון של מידעים.
דף הנחיתה אמור להיות מתומצת וממוקד בכדי לתת לגולש את המידע בצורה מדויקת וברורה.
דף נחיתה טוב אמור להכיל קריאה אחת ברור לפעולה. ודרך פשוטה ליצירת קשר.
אלמנטים חשובים בדף נחיתה מכירתי:
- מסר קצר וקולע
- אלמנטים ויזואליים עשירים
- מספר טלפון ברור וטופס השארת פרטים בולט מותאם לשימוש הן ממחשב והן מטלפון נייד
הערה: יש לנסות שהטופס יכיל את מספר השדות הנמוך ביותר האפשרי, שכן כל שדה מוריד את אחוז ההמרה, בגלל שגולשים אינם אוהבים להשאיר את פרטיהם. ולכן מומלץ לבקש כמה שפחות פרטים בטופס. אם אפשרי אז מומלץ לבקש רק שם וטלפון.
צילום מסך של אזור עריכת דף הנחיתה לווב. מתוך מערכת הקמת דפי הנחיתה של InforUMobile:
לדף נחיתה יש מספר יתרונות חשובים לבעל עסק המעוניין לגייס לקוחות בקלות וביעילות:
זמן הקמה קצר
עלויות נמוכות
תחזוקה מצומצמת
- מיקוד במסר השיווקי של הקמפיין, במטרה להניע את הגולש להשארת פרטים
- יכולת איסוף פרטים של לקוחות פוטנציאלים
- פשטות בהטמעת קודי פרסום (רימרקטינג והמרה)
- כותרת שיווקית ברורה. חשוב שהגולש המגיע לדף ידע תוך 5 שניות לכל היותר מה יש לך כבעל עסק להציע לו.
- הצגת התועלות העיקריות של המוצר או השירות – ברמת כותרת משנית, משפט או נקודות.
- המחשה ויזואלית ברורה ואיכותית – תמונה אחת שווה אלף מילים. בדף נחיתה בו המלל מצומצם החזות הגרפית חשובה מתמיד כדי להעביר את הרעיון והאווירה אליהם אתם מכוונים.
- הצגה בולטת של פרטי הקשר של בית העסק – כתובת אם מדובר במקום פיזי, כפתור ניווט בדף מותאם לגלישה בטלפון, מספר טלפון להתקשרות, כפתור התקשרות מהירה מדף מותאם לטלפון.
- הבלטת טופס יצירת קשר והשארת פרטים – מאפשר לגולש לתת את פרטיו על מנת שבית העסק יצור עמו קשר. מומלץ שהטופס יהיה בן שלושה עד ארבעה שדות לכל היותר על מנת שהגולש לא יתייאש מלמלא אותו. חשוב לוודא שפרטי ממלאי הטופס יגיעו לאדם הנכון בבית העסק על מנת שהפנייה תטופל בתוך זמן קצר ובצורה מקצועית.
- מלל רלוונטי – התמקדות במידע שהינו בגדר חובה בלבד שיהיה בדף עם קשר ישיר לסיבה שבגינה הלקוח הגיע לדף הנחיתה.
- קריאה לפעולה – הכללת מילים כמו צלצל עכשיו, הזמן, השאר פרטיך, צור קשר חשובות ביותר. אין לצאת מנקודת הנחה שהגולש ינחש מה מצופה שיעשה בדף. קריאה לפעולה ברורה וישירה מסייעת להפוך את הגולש למתעניין אקטיבי ומעלה את יחס ההמרה של הדף.
- מיתוג – הכללת לוגו של בית העסק בדף הנחיתה מסייעת לעורר אמון, בונה קשר עם המותג ומייצרת זכירות לדף.
- אורך – רצוי מאד שהדף לא יצריך גלילה בכדי שמלוא המסר שלו יוגש לגולש במבט אחד ומבלי לדרוש מאמץ מצדו לאתר את שורת הפאנצ'.
- הימנעות מאלמנטים מיותרים – דף נחיתה עמוס מדיי מקשה על העברת המסר המזוקק לגולש (על משקל "מרוב עצים לא רואים את היער"). מומלץ לכן להכליל בדף רק אלמנטים שמקדמים את ההנעה לפעולה ומדגישים את המסר תוך וויתור על מה שאינו נדרש חד משמעית להשגת המטרה.
- מסר שיווקי משכנע – בכדי שהדף יהיה זכיר ומניע לפעולה מומלץ שהמסר השיווקי שלו ידבר על יתרונות המוצר בעיני הגולש ולטובת צרכיו האישיים בו. התרכזו בתועלות בשונה מתכונות המוצר. חישבו במונחים של הגולש – What's in it for me ?מתן מענה לבעיה או כאב של קהל היעד, הצגת תועלות קונקרטיות של שימוש במוצר והבלטת המענה לצורך של הלקוח הם משכנעים ביותר.
- שימוש בעיצוב כותרות – מומלץ לעצב את מילות המפתח בתוך הטקסטים החיים שבדף הנחיתה ככותרות לטובת קידום הדף בגוגל.
- בדיקה ואופטימיזציה – מומלץ בכל העת שדף הנחיתה מצוי בשימוש לבדוק את אחוזי ההמרה שלו – כמות הגולשים שביצעו פעולה ייעודית בדף מתוך כלל הגולשים שהגיעו אליו. זאת בכדי לוודא שהדף אכן בנוי טוב, מדבר אל קהל היעד שלו ומניע לפעולה.
- לא להזניח את דף התודה – לאחר שגולש מילא את פרטיו בטופס דף הנחיתה מקובל להעבירו לדף תודה. כדאי לעצב את דף התודה ברוח הדף הראשי. כמו כן כדאי לזכור – דף התודה הוא נדל"ן שיווקי לכל דבר ועניין, נצלו אותו! בהמתנה שיצרו איתו קשר הגולש נותר עם דף התודה לנגד עיניו ומעבר למסר השגור "תודה שמילאת את פרטיך, נציגינו יצרו עימך קשר בהקדם" זו הזדמנות להעביר מסרים נוספים אודות המוצר/ השירות שלכם.
צילום מסך של אזור עריכת דף הנחיתה לווב. מתוך מערכת הקמת דפי הנחיתה של InforUMobile:
קודים: דפי הנחיתה אמורים להכיל קודים של פלטפורמות הפרסום השונות. (בגדול גוגל ופייסבוק).
קודים אלה מייצרים חיווי חוזר לפלטפורמות בנוגע לפעולות המתרחשות בדפי הנחיתה – ביקור בדף עצמו והמרות (השארת לידים בטופס). הדבר נכון במיוחד לקמפיין המרות Direct Respond.
באופן כללי ניתן לחלק את הקודים ל 2:
- קודי רימרקטינג – Remarketing
- קודי המרה – Convertions
קודי רימרקטינג: מכניסים את כל הגולשים אשר מגיעים לדף הנחיתה אל תוך קבוצת הרימרקטינג בפלטפורמה ובקמפיין הרלוונטי אליו משויך דף הנחיתה.
קמפיין הרימרקטינג היינו יעיל ביותר, כיוון שהוא מאפשר למפרסם לחזור ולהציג מודעות של הקמפיין גם לגולשים אשר היו בדף הנחיתה אבל בחרו שלא להשאיר פרטים, מסיבות שונות.
בקמפיינים מסויימים יכולים אחוז הגולשים שאינם משאירים פרטים להגיע אף ל 80%-90%. פרסום חוזר ונשנה (בואריאציות מסוימות), אל אותם קהלים עשוי להחזיר אותם לדף הנחיתה ולדרבן אותם כן להשאיר פרטים בדף.
קמפיין רימרקטינג יכול לייצר לעסק המרות בעלויות נמוכות יותר ולהשיג החזר גבוה על ההשקעה, וןלכן מומלץ מאוד בכל קמפיין פרסום לכלול גם קמפיין רימרקטינג.. אולם רק דפי נחיתה אשר מכילים קוד רימרקטינג יוכלו לאפשר ביצוע קמפיין רימרקטינג.
קודי המרה: קודי ההמרה מייצרים חיווי לפלטפורמת הפרסום של הקמפיין (גוגל ופייסבוק בדרך כלל), כאשר מתבצעת המרה. כלומר כאשר גולש משאיר פרטים בדף הנחיתה. קודי ההמרה הם מרכיב חיוני בקמפיין המרות, ובלעדיו קשה מאוד לנהל קמפיין המרות מקצועי לאורך זמן, ולא ניתן לבצע אופטימיזציה שוטפת.
כפתור CTC click to call / לחץ להתקשרות: הואיל ואחוז הולך וגל של הגולשים יגיעו אל דף הנחיתה באמצעות מכשיר הסלולר שלהם, אזי על דף הנחיתה להכיל כפתור המאפשר התקשרות לבית העסק בלחיצת כפתור אחת פשוטה. (במידה מבחינה מסחרית הקמפיין רוצה בזה).
דף נחיתה עם כפתור כפתור CTC יכול לייצר עבור העסק המרות רבות בתצורת שיחות טלפון נכנסות ישירות בהקשר של הקמפיין.
העלאת קמפיין עם דף נחיתה ללא כפתור CTC, ייתכן ולא ימצה את מלוא הפוטנציאל העסקי שלו. שכן גולשים רבים מעדיפים להתקשר ישירות אל העסק ולא להשאיר פרטים. ולכן על העסק להקל על ביצוע פעולה זו. הוספת כפתור CTC בדף הנחיתה הסלולרי – היא הפתרון לכך.
צילום מסך של אזור הכנסת הקודים. נלקח מתוך מערכת הקמת דפי הנחיתה של InforUMobile:
דף נחיתה ניתן לבנות באחת משתי דרכים:
- באמצעות תכנות הדף מאפס, תוך שימוש בשפת תוכנה שונות.
- באמצעות שימוש בפלטפורמה להקמת דפי נחיתה
בניית דף נחיתה באמצעות תכנות שלו מאפס דורשת ידע בשפות תכנות, ומצריכה אחסונו בשרתים מתאימים, ועוד מגוון פעולות שונות. מרבית האנשים אינם בקיאים בנושאים אילו, ולא יוכלו להקים דף נחיתה בצורה זו.
לעומת זאת הקמת דף נחיתה באמצעות שימוש בפלטפורמה להקמת דפי נחיתה – היא אפשרות פשוטה לביצוע ולמימוש, ומאפשרת הקמת דף נחיתה פעיל ממש תוך דקות!
ובמיוחד כאשר מתאפשרת לכם בניית דף נחיתה בחינם, כדי מאוד ליישם את ההצעה ולהקים לעסק שלכם דף נחיתה שייצר מכירות.
פעולה זו מבוצעת במערכת שמכילה תבניות מעוצבות של דפי נחיתה אפקטיביים לשלל מטרות. אתם בוחרים תבנית ומבצעים בה את ההתאמות הנחוצות כדי שהיא תייצג בצורה ייחודית את המוצר או השירות שלכם. למשל, מחליפים את התמונה שמופיעה בה בזו של המוצר שלכם ומכניסים באזור הכותרת את המלל הרלוונטי לעסק שלכם. המערכת קלה מאד לתפעול, מתבססת כולה על אשף Drag & Drop ולכן מתאפשרת לשימוש על ידי כל אחד גם ללא רקע גרפי או טכני מקדים.
כדי להקל על הבנייה אפשר להתבונן בדף נחיתה לדוגמא אשר מוצג במערכת ולפעול במדויק לפי הנחיות המערכת, וכך להשיג דף נחיתה מצוין גם לעסק שלכם.
צילום מסך מסך של ממשק בניית דפי הנחיתה במערכת InforUMobile:
סקירה של מספר סטטיסטיקות הקשורות בדפי נחיתה:
מהירות: דפי נחיתה המגיבים לאט יותר ממה שהגולשים רגילים מבריחים לקוחות פוטנציאליים.
כל שנייה עיכוב בעליית דף הנחיתה ויכולה להוביל לירידה של כ-7% בכמות הממירים.
מקור:Kissmetrics
כמות דפי נחיתה לעסק: עסק קטן מחזיק בממוצע 3 דפי נחיתה. מתוכם דף 1 מייצר 85% מהתנועה.
מקור: Search Engine Land
וידאו בדפי נחיתה: וידאו בדפי הנחיתה יכול להעלאות את ההמרות בכ- 80%.
וידאו של עדויות, המלצות והוכחות חברתיות יכול לתרום לאמינות דף הנחיתה ולהשאיר את הגולש יותר זמן בדף הנחיתה. מקור: Eye View
אחוזי המרה: אחוזי ההמרה הממוצעים בכלל המדיות גם יחד עומד על 7%.
במגזרים כגון פיננסים, ביטוחים, חינוך אחוזי ההמרה גבוהים יותר. מקור: Marketing Sherpa
מסר ברור בדף הנחיתה: דף נחיתה המכיל מסר ברור, המתיישר עם קמפיין הפרסום שהוביל אל הדף, מייצר באופן מובהק הרבה יותר לידים. דף נחיתה ממקוד וברור יכול לייצר אף עד כה 266% יותר לידים מאשר דף נחיתה שאינו תואם למסרי הקמפיין כולו ואשר מכיל מספר הנעות לפעלה.
מוכנות רכישה: 96% של המבקרים בפעם הראשונה בדף הנחיתה – אינם מוכנים עדיין לרכוש מבית העסק. ולכן נודעת חשיבות רבה לקמפיין רימרקטינג
מקור: Wishpond
יש לכם 8 שניות להסביר לגולש במה עוסק דף הנחיתה – לאחר 8 שניות הוא יעזוב אם לא יבין
ככול שיהיו לעסק יותר דפי נחיתה, כך עולה כמות ההמרות שאתם צפויים לקבל
וידאו של מוצרים רלוונטיים לקמפיין בדף הנחיתה עשוי להגדיל ב 144% את כמות הרכישות
מקור: https://blog.kissmetrics.com/what-converting-websites-do/
כותרת שיווקית מסקרנת
תת כותרת שמרחיבה ומחדדת את הנושא שבגינו הגולש הגיע לדף
הצעת מכירה ייחודית
3 עד 5 נקודות על יתרונות ותועלות המוצר
תמונה מייצגת בעלת איכות גרפית גבוהה
גרפיקה מכוונת לקריאה לפעולה במינון הנכון – בולטת אך מבלי "לגנוב את ההצגה"
משפט קריאה לפעולה
כפתור בולט מאד של הנעה לפעולה
אלמנט של מבצע או הטבה
טקסט בעל ניסוח נקי משגיאות והמוקצה
טלפון ליצירת קשר (בדף נחיתה מובייל חשוב שיהיה בתצורת כפתור חיוג מהיר ישירות מהדף)
טופס ליד להשארת פרטים ומעקב
אזכור קצרצר של לקוחות מובילים / המלצות של לקוחות מרוצים במידה ויש
מידות מומלצות – 400 * 980 פיקסל – הימנעו מצורך בגלילת הדף כדי לראות אותו במלואו.
צבעוניות דף הנחיתה ושילוב הצבעים בו משפיעים מאד על הלך הרוח של הדף.
דף הנחיתה משמש כלי מכירתי שממיר לקוחות ממתעניינים במוצר באופן כללי למתעניינים בו בפועל ובצורה אקטיבית. מקובל להיעזר בו במימושים הבאים:
פרסום ב- Google Search –במודעות אלו בית העסק מפרסם את השירות שלו בעזרת מילות מפתח.
גולש מבצע חיפוש בגוגל ומוצגות לו התוצאות הרלוונטיות למילות החיפוש שרשם. בראש התוצאות מופיעות המודעות הממומנות הקשורות בנושא והמכילות את מילות החיפוש האמורות. לחיצה על מודעה תוביל את הגולש לדף הנחיתה שמאחורי המודעה.
המטרה – שאותו מתעניין שחיפש את המוצר או השירות יראה את מה שיש לבית העסק להציע בעניין, יתרשם, יונע לפעולה וימשיך עם בית העסק את ההתקשרות.
פרסום ב- Google Display – הצגת מודעות שמובילות לדף הנחיתה בדפי אינטרנט ספציפיים בהם בית העסק בוחר לחשוף את השירות שלו, תוך שהוא מניח הנחה סבירה או מבוססת שהלקוחות שלו גולשים ולכן יוכל לפגוש אותם שם. לחליפין הצגת מודעות שמובילות לדף באתרים הם יש קשר קונטקסטואלי בין המידע בדף האינטרנט לשירות אותו בית העסק מציע.
פרסום בפייסבוק – גולש נתקל במודעה פרסומית ממומנת בפיד שלו, לוחץ עליה ומגיע לדף נחיתה רלוונטי. במקרה של פייסבוק ניתן להציג מודעות וסיפורים ממומנים בפילוח מאד מדויק של מרכיבים דמוגרפיים ואחרים בכדי לייצר חיבור טוב בין המודעה לקהל היעד הרלוונטי עבורה. כמו כן ניתן לטרגט קהל יעד בעל מאפיינים דומים ללקוחות הקיימים של העסק דבר שגם הוא מסייע ביצירת מפגש יעיל בין הנחשף למודעה למהות המודעה.
שליחת דף נחיתה סלולרי באמצעות SMS – דיוור של מועדון הלקוחות בהודעת SMS שיווקית המכילה קישור לדף הנחיתה. לקוח מקבל את ההודעה ולוחץ על הקישור. מידית הוא נחשף למסר השיווקי העשיר שבדף הנחיתה, לרבות מידע משלים תמונות או סרטון וידאו. בעזרת זאת הוא מונע לפעולה המיועדת לו. מערכת InfoPage מבית InforUMobile לבניית דפי נחיתה מאפשרת לדוור את הדפים בהודעת SMS ישירות מתוך המערכת. ניתן לראות בעזרת המערכת איזה מבין הנמענים לחצו על הקישור, הגיעו לדף הנחיתה וביצעו פעולה כלשהי בעקבות ההודעה שהם קיבלו, מידע שמסייע במעקב אחר הלידים ובפילוחם.
הפנייה לדף הנחיתה מתוך דיוור אלקטרוני – שימוש בקישורים עם הפניות לדף הנחיתה מתוך הניוזלטר שנשלח למועדון הלקוחות בכדי לתת מידע משלים על מוצר שמוזכר בדיוור האלקטרוני. ניתן לבנות דפי נחיתה ישירות מתוך מערכת הניוזלטרים InfoMail מבית InforUMobile ובכך לעבות במידע את הניוזלטר השיווקי שיוצא לקהל הלקוחות. ניתן לראות בעזרת המערכת איזה מבין הנמענים לחצו על ההפניות לקישורים, הגיעו לדף הנחיתה וביצעו פעולה כלשהי מתוך הדיוור שהם קיבלו, מידע שמסייע במעקב אחר הלידים ובפילוחם.
שימוש ב- QR Code – קוד QR הוא קוד שניתן לסרוק באמצעות הטלפון הנייד בכדי להגיע לדף נחיתה סלולרי שמקושר אליו. הקוד משמש כתחליף להקלדת כתובת האינטרנט של הדף בדפדפן הגלישה מהטלפון. בכך הוא מקל על הגולש ומאפשר לו להגיע לדף בסריקה מהירה ופשוטה. בניגוד לפתרונות דיגיטליים אחרים שסקרנו מעלה, הקוד מיועד לשימוש בעיקר בעולם הפיזי. ניתן לשלבו על גבי הדפסות של כרטיסי ביקור, ברושורים, מעטפות, חשבוניות, חומרי אריזה, מודעות בעיתון, טיקטות של מוצרים, שילוט, מדבקות, עוד ועוד. שימוש בקוד מהווה דרך טובה לנצל את המגע ה"ממשי" עם הלקוח בכדי לתת לו מידע שיווקי באמצעי נוסף מניע לפעולה.
מערכת מקצועית של דפי נחיתה אמורה להכיל באופן מובנה אפשרות לביצוע של A/B TEST.
A/B TEST היא השיטה לבצע שינויי בדפי הנחיתה ולבחון את השפעתם על ביצועי הדף.
A/B TEST מבוצע לרוב בצורה של הקמת דף ראי לדף העיקרי של הקמפיין וביצוע שינויים קטנים בגרסה הראי החדשה – הלא היא גרסת ה B של הדף המקורי, ובאמצעותה יבוצע ה A/B TEST.
לאחר תקופת זמן מספקת, או מעבר מספיק גולשים בדף הנחיתה בגרסת ה-A והB TEST שלו, ניתן יהיה להבחין האם גרסת הB עם השינויים מייצרת תוצאות טובות יותר מהדף המקורי, כלומר יותר המרות המקרה של קמפיין המרות.
יש להמשיך ולבצע ניסויים כאלו כל הזמן, ולבחון כל פעם אלמנט אחר בדף. לדוגמה – שינוי המלל הכותרת, שינוי תמונה ראשית, שינוי קריאה לפעולה ועוד..
יש להקפיד לבצע שינוי אחד בכל פעם, כך שניתן יהיה לקבוע בבירור אם לאלמנט ששונה הייתה השפעה על ביצועי הדף.
צילום מסך של ממשק A/B TEST. נלקח מתוך מערכת הקמת דפי הנחיתה של InforUMobile:
תוצאות השימוש בדף הנחיתה:
שימוש נכון בדף נחיתה בשילוב עם קמפיין פרסום מקצועי וממוקד יכול לייצר לבית העסק תזרים קבוע של לידים.
טיפול בלידים
יש לוודא שבית העסק ערוך ומוכן לטיפול יעיל ומהיר בלידים הנכנסים. שכן ליד שלא יקבל מענה מהיר – יכול לעבור מהר מאוד למתחרים של העסק. זמינות טלפונית ומקצועיות במענה לפניות טלפוניות הן צד אחד של המטבע. השבת צלצול או יצירת קשר באימייל הם הצד השני שלו במידה והלקוח השאיר פרטים בדף.
נכון יהיה להכין "תסריט שיחה" אשר באמצעותו תנווט השיחה החוזרת אל הליד שהושאר.
תסריט כזה הופך את השיחה לממוקדת, מקצועית וברורה יותר לשני הצדדים, והיא יכולה להעלות באופן ניכר את אחוז הלידים אשר יהפכו ללקוחות של העסק.
צילום מסך של ממשק דוחות. נלקח מתוך מערכת הקמת דפי הנחיתה של InforUMobile:
סיכום
דף הנחיתה הוא חלון הראווה של בית העסק. ניתן בעזרתו לייצר ערך ארוך טווח לבית העסק.
לקוח שנתקל בדף הנחיתה ומצלצל לבית העסק או משאיר את פרטיו הוא לקוח שניתן, בכפוף להסכמתו, להזין על בסיס קבוע במידע שיווקי אודות בית העסק. בצורה זו ניתן באמצעות דף הנחיתה לבנות ולעבות את מועדון הלקוחות של העסק. במידה והלקוח נתן את מספר הטלפון שלו ניתן לשלוח לו הודעות SMS. במידה ונתן כתובת אימייל ניתן לשלוח לו דיוורים אלקטרוניים.
דף נחיתה הוא כלי יעיל ביותר לגיוס של לקוחות. בעזרתו ניתן לחשוף את הגולש למסר שיווקי ממוקד על מוצר או שירות שבית העסק מציע ולהניע אותו לפעולה מידית. קיימים מספר עקרונות מפתח ליצירת דף נחיתה ממיר ובר תועלת לעסק. ישנם הרבה שימושים לדפי נחיתה וניתן לכוון ולהגיע לקשת רחבה של קהלים בעזרת בנייה ופרסום של הדף במתכונת המיטבית.
בעל עסק שכבר הבין מה זה דף נחיתה ועד כמה הוא חשוב בכל קמפיין פרסום באינטרנט – ראוי שיבנה עבורו דף נחיתה מקצועי.
ניתן לבנות דפי נחיתה באופן עצמאי בעזרת תוכנת מבית InforUMobile או להיעזר במומחיות שלנו לטובת העמדת הדפים ופרסומם באפיקי המדיה השונים.
בוידאו תוכלו לצפות בפירוט בתהליך הקמת דפי נחיתה, בפלטפורמת דפי הנחיתה של חברת InforUMobile. תוכלו לראות עד כמה פשוט התהליך ובאיזו מהירות תוכלו גם אתם להקים עבורכם דף נחיתה שיכול להביא לעסק שלכם המרות רבות.
מערכת מקצועית לבניית דפי נחיתה אמורה להכיל אלמנטים וכלים אשר יעזרו לכם בתהליך בניית הדף וכמו כן להכיל יכולות שיעזרו לכם להשיג תוצאות עסקיות טובות ויותר המרות לעסק שלכם.
מערכת להקמת דפי הנחיתה מבית InforUMobile מכילה את כל הכלים והיכולות הללו.
אתם מוזמנים להיכנס למערכת ולהקים עבורכם דף נחיתה שמייצר המרות.
להלן סקירת חלק מהאלמנטים:
———————————————————————————————————————-
אלו הן חלק מהתכונות המרכזיות של ממשק בניית דפי הנחיתה המתקדם ביותר בישראל, והם אלו אשר יעזרו לכם לייצר קמפיין מוצלח ולהשיג יותר המרות לעסק שלכם.
רוצים לצלול יותר לעומק – תוכלו לצפות במדריך המפורט למשתמש לבניית דפים במערכת InforUMobile