12 באוקטובר 2014

דוחות נסתרים ב- Adwords שאתם חייבים להכיר

Google Adwords היא מערכת פרסום מתקדמת מאד ומכילה "הרים" של מידע סטטיסטי. החוכמה היא בעיקר לדעת לנתח את המידע ולהפיק ממנו מסקנות לשיפור הקמפיינים שלכם. בפוסט […]
19 בינואר 2014

כך תמצאו את קהל היעד שלכם בפייסבוק

לפי נתונים שפייסבוק פרסמו, מדי חודש גולשים בה 4 מיליון משתמשים ישראליים כאשר 2.4 מיליון מהם גולשים בה מדי יום. בנוסף, פייסבוק יודעים עלינו כמעט הכל. כאשר […]
4 בדצמבר 2013

הקלטת וובינר – כך תתאימו את ערוצי השיווק שלכם לסלולר

הקלטת וובינר שהעבירה יעל אלמוג בנושא התאמת ערוצי השיווק שלכם לעידן הסלולר. בוובינר יעל עוברת על כל ערוצי השיווק ומסבירה כיצד להתאימם לסלולר: אתר סלולרי, פרסום […]
13 בנובמבר 2013

כך תייצרו מכירות באמצעות פייסבוק – המדריך המלא

הקדמה: פרסום בפייסבוק מייצר מכירות! נוכחות בפייסבוק ושיח עם הלקוחות היא מטרה טובה וראויה, אבל בסופו של תהליך עסק חייב לייצר מכירות כדי להתקיים. מדריך זה […]
11 באוקטובר 2013

איך באמת מודדים כמות שיחות ממובייל בפרסום בגוגל

אחד מהכלים הכי חזקים בפרסום במובייל זה האפשרות לתת לגולש לחייג לבית העסק ישירות מתוך הטלפון שלו. כמו כל דבר בפרסום, הכל חייב להיות מדיד כדי […]
9 באוקטובר 2013

פרסום מבוסס מטרות – חידושים בממשק הפרסום של פייסבוק

"התואיל להגיד לי, בבקשה, באיזו דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס "זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע." – אמר החתול "לא אכפת לי כל […]
26 בספטמבר 2013

מחקר: הפרסום בפייסבוק יעיל יותר בסלולרי מאשר במחשב

מחקר חדש של Ad Age שכלל כ- 1200 מפרסמים בפייסבוק לגבי הדעה שלהם על פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מגלה כי ישנה גדילה משמעותית בשביעות הרצון שלהם (זו […]
26 בספטמבר 2013

2 כלים חדשים ב- AdWords ליצירת מודעות מעוצבות ומוכנות ל- Display

גוגל הכריזה אתמול על 2 כלים חדשים למפרסמים – Ready Image Ads and Ready Ad Gallery. גוגל מכנה את הכלים הללו Ready Creatives כי למעשה הם מספקים למפרסמים מודעות פרסום […]